wtorek, 9 lipca 2013

Moja pielęgnacja cery

Hej :)

Dziś krótki post zdjęciowy przedstawiający moją aktualną pielęgnacje cery, dzięki której w końcu nie muszę używać kryjących podkładów  :) jeszcze nie jest doskonale, ale już bardzo dobrze.

Dajcie znać w komentarzach o czym chcecie przeczytać :)





Recenzje niektórych produktów :

Sylveco- lekki krem nagietkowy

BioCosmetics- potrójny kwas hialuronowy

BingoSpa - Peeling błotny

BeBeauty- Płyn micelarny

Eva Natura- tonik bezalkoholowy ( mój tonikowy ulubieniec, na tą chwilę zastąpiony Melisą)

22 komentarze:

  1. ten zel- krem z biedronki dziś zamierzam kupić, a peelingu szukam uporczywie ;p Także o nich chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym poczytała o kremie nagietkowym, bo lubię olejek macerat z nagietka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kremiku już pisałam :)

      http://standardowa21.blogspot.com/2013/06/sylveco-lekki-krem-nagietkowy.html

      Usuń
  3. A ja bym chętnie poczytała o tej glinie, jak Ci się sprawuje, bo mam do niej dostęp stacjonarnie, tylko nie wiem, czy warto kupować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj bez wahania - to są moje ukochane glinki, najlepsza jest błękitna wałdajska ( brak na zdjęciu bo już skończyłam paczkę), czarna cudownie oczyszcza i nie wysusza jak zielona, biała ładnie łagodzi cerę i zmniejsza pory :)

      Usuń
  4. Płyn micelarny z Biedronki jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. biedronka na topie i glinki ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że biedronka rządzi :). też mam mydło alppo, ile % ma Twoje?
    obecnie używam również peelingu soray

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo dziewczyn chwali ten żel z biedronki, chyba też muszę go w końcu kupić :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Sylveco! ;-) CHętnie zobaczę jakieś kolejne opinie o tych tak chwalonych kosmetykach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo tego ! :) chyba nie byłabym w stanie tego wszystkiego użyć bo na pewno o czymś bym zapomniała hehe, ale świetne produkty, jestem szczególnie ciekawa sylveco!

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe produkty ze zdjęcia 2,to są glinki?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały blog, zapraszam do siebie wszystkie dziewczyny na małe rozdanie
    http://kamakaya1974.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki z Biedrronki są bardzo fajne ;) lubię je a szczególnie micel ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam płyn micelarny i zielony żel z Biedronki, bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne te Twoje kosmetyki. ja od dzisiaj zaczęłam przygodę z Biedronkowym micelem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam mydło aleppo ze stężeniem 50 % ;) chętnie bym poczytała o Twoim :D

    OdpowiedzUsuń
  16. widzę, że tak jak ja lubisz rzeczy naturalne :) nie może być inaczej- obserwuję :) nie miałam jeszcze oleju śliwki, jak go stosujesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. chcę wypróbować produkty marki BeBeauty, a co do mydełka Aleppo to mnie również interesuje Twoja opinia na jego temat

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie wypróbowałabym ten tonik Melisa, ale nigdzie go stacjonarnie znaleźć nie mogę :O

    OdpowiedzUsuń