czwartek, 7 lutego 2013

Kolejne zakupy :)






Hej :)

Post na szybko z moim nowymi zakupami .
Został mi ostatni egzamin w weekend i wracam do normalnego pisania .
Pochwalę się że zdałam bardzo dobrze dwa najgorsze egzaminy : mikroekonomię i matematykę :)

1. Lakier Isana
2. Nowy krem Isany z Granatem i Figą ( bardzo ładnie pachnie )
3. Rozświetlacz Technic
4. Podkład Bell ( w biedronce po 5,99 zł, po pierwszym użyciu jestem zadowolona)
5. Paletki Technic - bardzo pozytywne zaskoczenie
6. Masełka Nivea - malina oraz wanilia/macadamia
7. Wazelina Flos Lek pomarańczowa
8. Cień nieznanej mi firmy dorzuciłam do zamówienia z paletkami , ładny nudziak, dobrze napigmentowany , za całe 2.99 zł
9. Notatniki Pukka Pad z przekładkami - trafiłam na dobrą okazję 12 zł/szt , a akurat przyda się na nowy semestr 



Czekam również na wcierkę Rzepę Joanny, którą zamówiłam na allegro :)

Miłego dnia :)

28 komentarzy:

  1. Co ty gadasz? Ja kupiłam ten podkład i wrzuciłam go na dno koszyka z kosmetykami, bo wyglądałam jakbym nałożyła na twarz zwykły krem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się spodobał :) ładnie kryje, wygładza :P mam nadzieje że nie zapycha , ale to się okaże po dłuższym testowaniu

      Usuń
  2. Rozświetlacz Technic bardzo mnie zaciekawił, czekam na jego recenzję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie recenzja :) o ile nauczę się go poprawnie używać, bo po wczorajszej próbie zostałam z błyszczącą plamą na policzku :P

      Usuń
  3. ten podklad jest swietny, ostatnio pisalam o nim recenzje, mega krycie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam te notatniki i pora na nowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. w mojej biedronce ten podklad jest za 9,99zł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może będzie jakaś wyprzedaż :) u mnie też na samym początku były po 9,99 zł

      Usuń
  6. krótko trzymająca sie bateria to urok smartfonów :) ja nie szaleję z telefonem jeśli chodzi o muzykę czy gry, więc zapewne tak źle by nie było ;) ale zdziwiła mnie grafika, bo niemalże z kazdym z kim rozmawiałam to grafikę podawał jako plus LG.
    tylko teraz kwestia czy mówisz o LG L5 czy jakimś innym LG smartfonie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam na myśli L5, tak porównując z grafiką w moim SE Xperia Neo V to ma dużo gorszą :)

      Usuń
  7. też mam ten lakier do włosów, ale nie używam, kurzy się na półce ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę kupić w końcu te masełka Nivei :)
    uwielbiam te notatniki, fajna okazja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. malinowa wersja jest boska :) wanilia mniej mi się podoba ze względu na zapach

      Usuń
  9. paletki boskie <3 a ten lakier dobry jest, polecasz go?



    Zapraszam do mnie, obserwujemy?



    OdpowiedzUsuń
  10. O widzę nowy krem do ciała z Isany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak go zobaczyłam od razu powędrował do koszyka :)

      Usuń
  11. Widzę, że podkład od Bell robi furorę w blogosferze :). Muszę go wypróbować :D !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również zamierzam kupić technica :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowy krem do ciała Isany pachnie zabójczo - rozkoszuję się nim od tygodnia i juz ubolewam ,że to wersja limitowana , chyba kupie jeszcze jedno opakowanie na zapas ;-D

    OdpowiedzUsuń
  14. te paletki fajnie się prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na recenzję kremu z Isany:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam taki notatnik, ale go nie lubię, jakiś taki nieporęczny jest wbrew pozorom:)

    OdpowiedzUsuń
  17. zainteresowałaś mnie tym kremem z granatem i figą:)
    też lubię notatniki, potem zapisane kartki przekładam do segregatora i nie muszę nosić sterty zeszytów.:)

    OdpowiedzUsuń