poniedziałek, 25 lutego 2013

Kokosowo - bananowa przyjemność od Farmony




Hej :)

Dziś mam dla Was recenzje wspaniale pachnącego zestawu od Farmony, który miałam okazję testować dzięki agencji PR Werner i Wspólnicy i obdarzyłam go  miłością :)

Kokosowy mus do ciała :

Ma świetną puszystą konsystencje, która doskonale rozsmarowuje się na ciele. Pachnie bardziej bananem niż kokosem, choć gdzieś w oddali czuć delikatnie kokos. Zapach przypomina mi syrop z dzieciństwa - Calcium bananowy :D  Jeśli natomiast chodzi o nawilżanie to jest ono średnie, w przypadku skóry suchej mus ten raczej się nie sprawdzi - no chyba że chcecie wypróbować ze względu na zapach. Bardzo szybko się wchłania, nie zostawia tłustej warstwy. Zapach musu utrzymuje się na skórze dość długo- rano jeszcze go delikatnie czuje. Nie zapycha ani nie podrażnia skóry.

Podsumowując jest to taki przyjemniaczek , który swoim zapachem uprzyjemni nam dzień.

Kokosowy sorbet do mycia ciała :

Również zasługuje na uwagę tak jak jego brat z tej lini zapachowej. Sorbet ma przyjemną aksamitną , gęstą konsystencje która ładnie się pieni i myje skórę. Zapach ma podobny do musu , jednak wydaje mi się on bardziej chemiczny. Nie utrzymuje się na skórze. Pod względem działania nie mam mu nic do zarzucenia, dobrze myje ciało, nie wysusza, nie podrażnia.

Ta linia zapachowa przypadła mi do gustu, mam skórę normalną, czasem się przesusza, także pod względem działania nie mam im nic do zarzucenia. Zapach wręcz poprawia mi humor :D

Teraz planuję wypróbować słynnej "szarlotki" oraz kawowej wersji.

Polecam :)



7 komentarzy:

  1. Mam ten sam zestaw:) Podzielam Twoje zdanie, także jestem nim zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tej wersji zapachowej, kusisz!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie pachną te kosmetyki :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do zgarnięcia perfumy:)
    http://lifenatalki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mam chrapkę na tą wersję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kokos i banan mhmhmhm moje ulubione, obłednie musi pachniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój zapach, nie lubię kokosowych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń