piątek, 22 lutego 2013

Isana suchy szampon

Hej :)

Dziś recenzja znanego suchego szamponu Isany.
Na codzień nie używam takich specyfików, bo wolę umyc normalnie włosy, no ale w sytuacjach kryzysowych czasem się przydaje.

Kosztuje coś koło 11 zł, często można dostać go w promocji. Ma ładny świeży zapach, który czuc chwilę po rozpyleniu na włosach. Wystarczy niewielka ilość, aby uzyskać dobry efekt.Włosy stają się podniesione u nasady, przestają wyglądać na tłuste. Co do wydajności nie jestem w stanie stwierdzić, bo używam go sporadycznie i mam jeszcze sporo w opakowaniu. U mnie ten efekt utrzymuje się śmiało około 8 godzin.

Jedyne czego nie lubię w nim to to, że matowi włosy. Owszem są świeże, ale matowe.
Myślę że na blond włosach lepiej się sprawdzi :)

13 komentarzy:

  1. jeszcze nie miałam ale musze kiedyś wypróbowac choć nie koniecznie ten :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go, ale drażnił mnie jego zapach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam ;D Muszę kiedyś kupić jakiś suchy szampon .

    OdpowiedzUsuń
  4. niee. Mialam dwie puszki i nie spelnil swoich oczekiwan. Nie dosc, ze pozostawia wlosy bardzo matowe, od razu widac, ze nie chcialo myc mi sie wlosow i uzylam suchego szamponu, to jeszcze na dodatek jest bardzo niewydajny

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie próbowałam go jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. chcialabym kupic ten albo batiste, bo nie raz zdarza mi sie rano zaspac i biegac z suszarka do wlosow:) a takie rozwiazanie jest praktyczniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sobie taki sprawić :)
    przydatna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam takiego szamponu. Słyszałam, że podobny efekt daje puder Babydream i jest dużo bardziej wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja za nim nie przepadam, zdecydowanie bardziej pasuje mi Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ale bardzo rzadko używam dlatego starcza mi na ponad rok stosowania

    OdpowiedzUsuń