środa, 27 lutego 2013

Joanna Naturia- balsam z zieloną herbatą




Hej :)

Witam Was w ten prawie wiosenny dzień. Dziś przygotowałam recenzję balsamu Joanny z zieloną herbatą który otrzymałam do testowania. I wiecie co - zakochałam się nim :))

Na samym początku wspomnę o opakowaniu- proste, wykonane z solidnego plastiku , o pojemności aż 500 ml- co za cenę około 8 zł jest naprawdę rewelacyjną zachętą do zakupu.

Balsam przeznaczony jest do skóry normalnej i wrażliwej. Sama taką posiadam więc mogę śmiało wypowiedzieć się na temat jego działania. Ale pierwsze o czym wspomnę a podbiło moje serce to ZAPACH ! - cudowny świeży zapach zielonej herbaty, który długo utrzymuje się na skórze, i automatycznie poprawia mi humor :) Balsam ma gęstą, białą konsystencję, łatwo go wydobyć z opakowania , choć obawiam się że przy końcu może być problem ( myślę że bardzo fajnym rozwiązaniem była by pompka dozująca kosmetyk). Z łatwością rozsmarowuje się na skórze, bardzo szybko wchłania, nie zostawia tłustej warstwy. Ładnie nawilża , nadaje miękkości skórze i uczucia świeżości. Nie zapycha, nie wysusza ani też nie podrażnia.

Znalazłam ideał w niskiej cenie, o cudownym zapachu i bardzo dobrym działaniu :))
Bardzo dziękuje firmie Joanna za wybranie mnie do testów .

Na pewno skuszę się również na wersję z algami :)
Używaliście może któregoś z nowych balsamów Joanny ?

2 komentarze: