piątek, 10 stycznia 2014

Sante Naturkosmetik- Mleczko do ciała Goji

Dziś mam dla Was kilka słów o mleczku do ciała Sante, które otrzymałam na mikołajkowym spotkaniu blogerek od firmy Biosna. Jeśli chodzi o tego typu produkty , nie mam ogromnych wymagań ponieważ jestem posiadaczką skóry normalnej. Czy mleczko się u mnie sprawdziło ? - zapraszam do poczytania niżej.


Mleczko do ciała dzięki wyciągom z jagód Goji oraz z bio-cytryny delikatnie wypielęgnuje skórę. Jej jedwabiście lekka konsystencja bez najmniejszych problemów pomoże Ci rozprowadzić się po skórze. Ekologiczny olejek z kamelii oraz masło Cupuacu dostarczą odpowiednią dawkę wilgoci podczas regularnej pielęgnacji. Efektem tych ekologicznych zabiegów będzie gładka i bardziej elastyczna skóra.

Skład:
Aqua (water), glycine soja (soybean) oil*, alcohol denat.*, cocos nucifera (coconut) oil*, polyglyceryl-3 dicitrate/stearate, butyrospermum parkii (shea butter)*, isoamyl laurate, camellia oleifera seed oil*, glycerin, cetearyl alcohol, sorbitol, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil*, xanthan gum, parfum (essential oils), sodium lactate, theobroma grandiflorum seed butter*, lycium barbarum fruit extract*, citrus medica limonum (lemon) peel extract*, lactic acid, helianthus annuus (sunflower) seed oil*, tocopherol, limonene, linalool, citral.



Moja opinia :


Po tym produkcie spodziewałam się dużo lepszego działania, niż dostałam. Mleczko ma średnio gęstą konsystencję, dobrze się rozsmarowuje na skórze i szybko wchłania. Nie zostawia żadnej klejącej czy tłustej powłoczki, wręcz bym powiedziała że skóra jest tępa i dziwna w dotyku. Mleczko ma świeży, lekko cytrusowy zapach, który nie utrzymuje się długo na skórze. A jeśli chodzi o nawilżenie - mam wrażenie że nie robi tego wcale. Równie dobrze mogłabym się niczym nie smarować :)

12 komentarzy:

  1. nie lubię takich kosmetyków które nie robią nic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przekonuje mnie ten kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  3. na poczatku myslalam, ze bedzie to kosmetyk, który spisze sie na medal ;x widocznie nie koniecznie, szkoda szkoda ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam wersję z grenadiną, pachniała obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć co do tego produktu

    OdpowiedzUsuń
  6. Takim specyfikom mówię stanowcze nie. Moja skóra potrzebuje dobrego nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro nic nie robi, to na pewno nie kupię :/ Strata czasu na niego...

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że nie sprawdził się

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie się zastanawiałam czy go kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że słabe... Skład ładny, tylko ten alkohol. Może to nicnierobienie to jego sprawka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostałam wersję tego mleczka z fioletową etykietą, zawiodłam się na nim bo w dodatku, że moja skóra jest sucha to mleczko to mam wrażenie jej jeszcze częściowo zaszkodziło (oczywiście go odstawiłam).

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że działanie miało kijowe ;/

    OdpowiedzUsuń