poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Pilomax - maski do ciemnych włosów

Hej :)

Dziś recenzja dwóch masek do ciemnych włosów które otrzymałam w ramach współpracy z firmą Pilo max. Obie przypadły mi do gustu, a tą w okrągłym słoiczku wręcz pokochałam bo pachnie zieloną herbatą.


Henna Wax do włosów ciemnych


Maska do włosów ciemnych, zniszczonych – matowych i suchych oraz wypadających. Wzmacnia i wygładza osłabione włosy, nawilża i zapobiega utracie wody, pielęgnuje skórę głowy. Wzmacnia cebulkę i mieszek włosowy, skutecznie przeciwdziała wypadaniu włosów. Po kuracji maską włosy odzyskują zdrowy wygląd.

Moja opinia :

Pierwsze o czym wspomnę to cudowny zapach zielonej herbaty. Ma gęstą, białą kremową konsystencję, którą dobrze aplikuje się na włosy. Nakładałam ją również na skórę głowy i absolutnie ich nie obciąża. Są gładziutkie ( ale nie oklapnięte) , ładnie się układają i cudownie błyszczą a skóra głowy nawilżona. Nie wysusza ich, ani nie elekryzuje . Bardzo ją polubiłam, ponieważ z każdym kolejnym użyciem włosy są ładniejsze.

Maska do włosów ciemnych farbowanych

MASKA do włosów farbowanych krok 2. w Kuracji Regenerującej, przeznaczona do włosów zniszczonych – łamliwych, szorstkich i sztywnych. Odbudowuje uszkodzone włosy, silnie je nawilża, pogrubia i wygładza. Zapobiega łamliwości i rozdwajaniu włosów. Wzmacnia blask koloru. Maska do włosów farbowanych ciemnych zawiera: keratynę, kawę, skrzyp polny, hennę.

Moja opinia :
Włosów farbowanych nie mam, jednak z chęcią wzięłam się za jej testy , bo liczyłam na pogłębienie naturalnego koloru. Maska ma gęstą, brązową konsystencję o zapachu kawy. Dobrze aplikuje się na włosy, i również ich nie obciąża. Bardzo ładnie nawilża, nabłyszcza i wygładza włosy. Na skórę głowy nie nakładałam, bo wydawała mi się za gęsta i bałam się obciążenia. Jednak na długość sprawdza się równie dobrze jak jej siostra opisana wyżej.

10 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie bardziej wolę maski Biovax. Maska Henna w góle się u mnie nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć ja miałam wersję do jasnych włosów. Te maski nie należą do moich ulubieńców, chociaż wiem, że wiele dziewczyn je ubustwie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie próbowałam żadnej maski tej firmy, ale na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jasne włosy, więc te maski są nie dla mnie:P
    Z Pilomaxu miałam kiedyś maskę nawilżającą i regenerującą do włosów przetłuszczających się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi ciekawie :) Ja właśnie odkryłam u siebie w łazience jakąś maskę właśnie tej firmy, zaraz się jej przyjrzę, być może i u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam tej maseczki, ale chyba się nie skuszę. Wolę używać wersje przeznaczone dla blondynek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz widzę te produkty, pewnie i ja się na nie skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te maski :) ciekawe jak wersja do włosów jasnych sprawdzi się na moich włosach :) póki co wzięłam się za testowanie tej w tubce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta Henna Wax do włosów ciemnych zapowiada się ciekawie, tym bardziej, że piszesz o ładnym zapachu. Niby zapach nie jest najważniejszy, ale to przyjemne gdy kosmetyk ładnie pachnie i od razu bardziej się chce go używać:)

    OdpowiedzUsuń