piątek, 22 czerwca 2012

Zamówienie ZSK

W końcu  wczoraj otrzymałam moją paczuszkę w ZSK :)
Bardzo czekałam na kilka nowości których jeszcze wcześniej nie próbowałam.

Korund po pierwszym użyciu już pokochałam :) nawet mój ulubiony peeling morelowy Soraya nie daje takiego efektu gładkiej i oczyszczonej twarzy.

Kwas hialuronowy ładnie nawilżył mi twarz po użyciu korundu, i użyłam także na końcówki włosów i też jestem zadowolona :)

Wyciąg z aloesu, keratyna i mleczko pszczele to już moje drugie buteleczki i nie wyobrażam sobie bez nich używania masek i odżywek, zawsze dodaje po kilka kropli i cieszę się ładnie nawilżonymi, gładkimi i błyszczącymi włosami.

Natomiast mocznika, olej konopnego i d-pantenolu jeszcze nie wypróbowałam także recenzja za jakiś czas .

miłego wieczoru :)

10 komentarzy:

  1. czekam na recenzję tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też myślę nad zamówieniem jeszcze sama nie cudowałam więc kusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie kusi coraz większa ilość rzeczy :) niedługo zbankrutuje przez tą stronkę

      Usuń
  3. też lubię korund ale rzadko używam, kwasu HA nigdy nie kładłam na końcówki, ciekawe spróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzje kosmetyków :)
    http://eiffla1997.blogspot.com/
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, wyglądają nieźle. :) zapraszam do mnie na
    http://www.blondebeat.blogspot.com

    !!!

    love,
    ann

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę zamówić sobie taki zestaw możesz podać mi link do strony gdzie mogę złożyć zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie że podam :)

      http://www.zrobsobiekrem.pl/

      Usuń
  7. Korund jest rewelacyjny! właśnie czekam na swoje zamówienie:)

    OdpowiedzUsuń