niedziela, 17 czerwca 2012

Witam :)

Długo zwlekałam z założeniem bloga- ale w końcu to się stało :)

Serdecznie witam wszystkie osoby odwiedzające mój nowy kącik . Jak każda kobieta uwielbiam wszystko co piękne wygląda, pachnie i przyciąga wzrok. Od listopada 2011 włosomaniaczka dzięki blogowi Anweny. Blog będzie poświęcony wszystkiemu czym się zajmuje i co lubię .
Kosmetyki, włosy i życie codzienne.

Mam cichą nadzieję, że blogerki bardziej doświadczone ode mnie, udzielą mi swoich rad w kwestii prowadzenia bloga i nie szczędzą krytyki gdy coś zrobię źle.

Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzania.

Karolina

6 komentarzy:

  1. Życzę samych sukcesów w prowadzeniu bloga, będę do Ciebie zaglądać, choć aż tak dużego doświadczenia w blogowaniu nie mam. :) Serdecznie zapraszam Cię do mnie, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za odwiedziny!
    Życzę dużo radości z blogowania - bądź autentyczna w tym co robisz, niech kieruje Tobą pasja i chęć dzielenia się nią z innymi - taką mam radę na dobry początek :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :) na pewno będę tu zaglądać :))

    OdpowiedzUsuń
  4. też zaczynam przygode z blogowaniem :) informuj mnie o nowych notkach
    pozdrawiam
    brunetteblend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) Witaj w świecie blogerek :D. Baw się dobrze ;).
    Ps. Dzięki za obserwację. Rewanżuję się ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zycze Ci przeds wszystkim ogromnej satysfakcji i tadosci z prowadzenia bloga :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń