piątek, 1 marca 2013

BIC Soleil Bella








Hej :)

Dziś mam dla Was recenzję maszynek Bic Soleli Bella które otrzymałam jakiś czas temu do przetestowania . Od zawsze poszukiwałam odpowiednich maszynek, które dobrze golą a nie tylko "wyszarpują" włoski.

Maszynki Bic mają po 4 ostrza. Jeśli chodzi o wygląd podoba mi się ich kolorystyka oraz rączka którą dobrze trzyma się w dłoni. Są bardzo ostre- proponuję uważać przy pierwszym użyciu aby nie narobić sobie krzywdy tak jak ja :D Dobrze golą nawet te maleńkie i krótkie włosy, nie szarpią , maszynka przystosowuje się do kształtu ciała, dzięki czemu dotrzemy w prawie każde miejsce. Mają jednak pewną wadę- dość szybko robią się tępe i to już uniemożliwia ich dalsze użytkowanie.

Porównując jednak do innych maszynek z tej półki cenowej, BIC sprawdzają się dobrze, do ideału im brakuje dłuższej trwałości, jednak takie produkty ze względów higienicznych i tak należy dość często zmieniać .

Jakie maszynki polecacie ?





3 komentarze: