piątek, 26 lutego 2016

Bell Candy Color - Błyszczyki do ust

Czyli ostatni produkt z limitowanej edycji Bell.
Zostawiłam go celowo na sam koniec, bo nie wiedziałam jakie wydać ostateczne zdanie.

Mówiąc krótko - nie przypadły mi do gustu.
Bardzo nie lubię takiej formy błyszczyków, ze względu na konieczność wkładania palców do opakowania ( co przy dłuższych paznokciach jest uciążliwe ).


Błyszczyki znacząco się od siebie nie różnią - jeden wpada w róż ( 01) , drugi w lekki pomarańcz ( 02) . Nie pozostawiają na ustach koloru, tylko lekko błyszczącą powłoczkę o delikatnym zabarwieniu. Zawierają w sobie drobinki rozświetlające. Produkt nie jest długotrwały - przy pierwszym posiłku czy napoju znika z ust. Właściwości pielęgnujące - właściwie żadne, jedynie lekko wygładza usta. 

Nie pokazuje Wam efektu na ustach , bo właściwie nie ma czego :) Koloru nie widać, jedynie lekkie nabłyszczenie.



24 komentarze:

  1. Lubię drobinki w błyszczykach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za błyszczykami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię mocne nawilżenie i błysk który pochodzi właśnie od tego nawilżenia a nie drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wyglądają, szkoda jednak , że nie mają lepszych właściwości pielęgnacyjnych

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki bardzo fajne :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie korzystam z takich produktów, jakoś nie leżą mi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie wyglądają, ale wole pomadki

    OdpowiedzUsuń
  9. Nienawidzę gdy do błyszczyków trzeba wkładać palce, szczególnie, że zwykle noszę długie paznokcie.
    Nie kupiłabym tego produktu.
    Pozdrawiam ciepło (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli takie nie wiadomo po co :P

    OdpowiedzUsuń
  11. I want them deadly .. xx

    Follower # 1228
    Following your blog. Hope you will follow back.
    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Średnio wypadają - mnie nie przekonuje już choćby forma słoiczka :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Również nie lubię takiej formy błyszczyków ze względu za długie paznokcie :D a zaaplikować je szybko np. na mieście i trzeba myć ręce ;/ najbardziej nie praktyczna forma kosmetyku ;/ Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten wpadający w róż, bardzo go polubiłam już po pierwszej aplikacji:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten sam problem co do nakładania. Jednak kolory są ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://passionismygreatlove.blogspot.com/

      Usuń
  16. Loving your blog <3
    Would you like to follow each other on gfc? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie słoiczkowe produkty do ust są mało higieniczne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo apetycznie wygląda ale wolę błyszczyki w tubkach :)

    PS.Zapraszam do rejestracji bloga: Biblioteka urody - spis blogów kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
  19. Мы прапануем сродак для лячэння розных праблем са здароўем, з выкарыстаннем прэпарата, якая была прадастаўлена і зерне можа вылечыць хвароба цалкам.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń