piątek, 15 stycznia 2016

Hybrydy z Aliexpress które polecam - część 2

Poprzednia część o hybrydach z aliexpress cieszy się dużym powodzeniem :)
Od czasu jej publikacji minęło już sporo czasu, i poznałam też kilka innych marek - a 3 z nich zostały moimi ulubieńcami.

Wszystkie hybrydy które tutaj pokazuje schodzą pod acetonem , utwardzają się w UV i led ( ja mam mostek 9W). 

1. Pierwszą marką która trafiła na podium jest chiński CND Shellac. 
Jest gęsty, pięknie kryje, trwałość aż do zdjęcia. Cena równie zachęcająca. W przypadku tej marki trzeba uzbroić się w cierpliwość, bo paczki dość długo idą. Link między innymi TUTAJ. 


2. Candy Lover - piękne kolory, dobre krycie, niska cena, trwałość aż do zdjęcia. Link TUTAJ.



3. MONASI
- świetne lakiery. Mają ogromną gamę kolorystyczną, ciemniejsze kryją lepiej, jasne ciut gorzej - tak jak chyba każde. Aktualnie kosztują prawie 3$ ale warto polować na promocje, bo przez dłuższy czas kosztowały połowę mniej. Te lakiery też trochę długo idą, jednak warto poczekać. Link TUTAJ.


Gdybym miała wskazać ulubieńca wśród chińskich hybryd , to zostaje nim CND - uwielbiam te lakiery za krycie, gęstość, piękne kolory i trwałość. Moja kolekcja na pewno się powiększy. Aktualnie nie kupuje już żadnych polskich lakierów hybrydowych bo szkoda mi przepłacać . Jedynie baza - używam tej z Cosmetics Zone i bardzo ją lubię :)


1 część wpisu o hybrydach z aliexpress - tutaj :)

33 komentarze:

  1. jeszcze nigdy nie stosowałam hybryd; lubię często zmieniać kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu kupić swoje pierwsze lakiery hybrydowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie czekam na mój pierwszy zestaw z Chin- małą lampkę i hybrydowy zestaw z Bling- Top, Baza i 1 kolor ;) Zdecydowałam się na nie dzięki części pierwszej Twojego wpisu, jeżeli będę z nich zadowolona tak jak Ty, być może będę testować inne propozycje ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecasz tą bazę i top z bling ? :)

      Usuń
    2. Bazę porównuje do semilaca - dobrze utrzymuje lakiery, ale trzeba troszkę skrobać patykiem później :) top świetny- nie pozostawia lepiącej warstwy :)

      Usuń
    3. Czy ten top jest jak ten z semilaca no wipe? Ze nie trzeba przecierać tej lepkiej warstwy? Też czekam na swoje zamówienia z blingami :)

      Usuń
    4. Czy ten top jest jak ten z semilaca no wipe? Ze nie trzeba przecierać tej lepkiej warstwy? Też czekam na swoje zamówienia z blingami :)

      Usuń
    5. Tak :) większość topów z Ali nie ma lepkiej warstwy i nic się nie przeciera na koniec :)
      Na tą chwilę najmocniej polecam Ci top Monasi no wipe - cudownie błyszczy ! :)

      Usuń
  4. CND wydają mi się dobre (wnioskując z opisu). Ja jednak najpierw muszę zaopatrzyć się w jakąś lampę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam nigdy hybrydowych, może za jakiś czas :) ale zakupy na Aliexpress robiłam, czasem naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie się skuszę w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zamierzam kupić lakiery, a właściwie cały zestaw do robienia hybryd i Twój post będę miała na uwadze

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy też hybrydy są takie "fajne". Z jednej strony wyglądają super, i trzymają sie dłużej od zwykłego lakieru, a z drugiej strony dużo bardziej niszczą płytkę paznokcia.

    www.DuskaB.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię je od 7 miesięcy bez przerwy i nie widzę żadnego zniszczenia płytki ;)

      Usuń
    2. Jaka baza najlepsza i top twoim zdaniem do kakierow monisa,bling oraz cnd?

      Usuń
    3. Przepraszam, nie widziałam komentarza :)

      Bazę używam z PL, cosmetics zone i sobie chwalę :) top bling - świetny, nie pozostawia klejącej warstwy

      Usuń
  9. Karolina napisz proszę w jakims skrócie jak powiadomić sprzedającego o wybranym kolorze który chcę kupić? Mam jakąś oddzielna wiadomość mu wysłać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle w zamówieniu masz odpowiednie okienko w aukcji w którym jest możliwość wyboru koloru, później przy składaniu zamówienia ( tam gdzie potwierdzasz już adres dostawy) masz okienko w którym możesz napisać wiadomośc do sprzedawcy - i tam wpisujesz numerki lakierów.

      Usuń
  10. Np na tej aukcji cnd jest do wyboru kolor baza i top to jak wybrać kilka kolorów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klikasz kolor, ustawiasz ilość poniżej :) i dodajesz do koszyka, później klikasz Buy i nr wybranych kolorów podajesz w wiadomości do sprzedawcy :)

      Usuń
  11. ja dzięki poprzedniemu wpisowi też się zdecydowałam na zakup bazy i topu z Blinga oraz 3 kolorów i tej lampy mostka :) polskie co miałam to posprzedawałam już dawno na allegro bo niestety nie służyły mi.. czekam od 14 stycznia bodajże. zobaczymy kiedy dotrze ;) pozdrawiam. za taką kasę można spróbować. przykład - daje się 3-4 zł za artlaka ale nie oszukujmy się - szału nie ma jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Monasi przebarwiły mi się na drugi dzień. Bubelki...
    Lubię za to Blingi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post :) Ja jeszcze nigdy hybryd nie miałam, ale noszę się z zamiarem zrobienia sobie hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy jest jakis limit ceny przy pojedynczym zakupie na Ali, jesli chodzi o platnosc przelewem24? Jakie parametry ma Twoj mostek? Dziekuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. witam. czy ta baza z cosmetics zone i top monasi z tymi lakierami CND się nie ważą? nie ma u Pani tego efektu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam problemów z takim połączeniem - pasuje jak najbardziej :) choć na tą chwilę najbardziej lubię bazę Color tale :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  16. czemu mogło dojść do takiego zważenia się produktu na paznokciu? to wina top'u czy połączenia rożnych firm czy coś jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  17. żadnych lakierów z ali jeszcze nie testowałam, jakoś koleżanki długo czekały na przesyłkę a ja wolę coś mieć od razu:P chociaż całkiem się widzę prezentują te, które wybrałaś. Ja teraz robiłam np hybrydy z effectivenails,bo dostałam cały zestaw od koleżanki. pomalowałam dopiero raz a już widzę, że fajnie kryją:)

    OdpowiedzUsuń