niedziela, 17 maja 2015

Eveline - Skoncentrowane serum do rzęs & Tusz do rzęs X-treme Noir

Czemu piszę wspólną recenzję dla tych dwóch produktów ? - Ponieważ świetnie sprawdzają się w duecie :) 





Serum gwarantuję między innymi wzmocnienie rzęs, zapobieganie wypadaniu. Mówiąc szczerze nie widzę w jego działaniu pielęgnacyjnym nic szczególnego - jedynie stały się bardziej elastyczne . Znalazłam dla niego inne zastosowanie - jest świetną bazą pod tusz ! Serum pięknie wydłuża, rozdziela i pogrubia rzęsy ! Biały kolor nie przebija spod warstwy tuszu. Dzięki niemu wystarczy tylko 1 warstwa koloru aby rzęsy były wyraziste :) 

Tusz X-treme Noir 
sprawdza się świetnie z nim w duecie. Ma bardzo ładny odcień czerni, nadaje objętości, wydłuża i lekko pogrubia. Dodając kolejną warstwę można uzyskać bardziej wieczorowy efekt. Szczoteczka nie przypadła mi do gustu bo czasem nabiera za dużo tuszu, ale to nie jakiś duży minus. Nie osypuje się i kruszy. W tej cenie jest bardzo pozytywny , a efekt który daje mogę porównać do droższego fioletowego tuszu Loreala który również lubię. 

Na zdjęciu widzicie 1 warstwę serum + 1 warstwę tuszu :)


19 komentarzy:

  1. faktycznie tusz świetnie wydłuża! :) zapraszam na szybki konkurs do mnie, możesz wygrać wydłużający tusz - kolejny do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ masz rzęsiska <3 U mnie nawet najlepszy tusz nie da takiego efektu, niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten tusz, na moich rzęsach daje inny efekt, mam wrażenie, że bardziej pogrubia, no ale daję dwie warstwy i jeszcze poprawiam :) Muszę spróbować z odżywką.

    OdpowiedzUsuń
  4. supe efekt :) tylko szkoda ze nie ma zdjęcia jak patrzysz na wprost :)

    OdpowiedzUsuń
  5. albo to ten tusz albo Twoje rzęsy! super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam odżywkę 3 w 1 i ja bardzo lubię, jestem ciekawa tej 8 w 1.

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie tusz się nie spisał, był za suchy

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosuję zieloną wersje Eveline :) pod tusz idealne

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo o tym słyszałam, fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń