środa, 18 marca 2015

Pharmaceris - Specjalistyczny szampon normalizujący & Skoncentrowany szampon wzmacniający

Początkowo miałam zamiar napisać dwie osobne recenzje , jednak te szampony nie różnią praktycznie niczym oprócz koloru i zapachu :) Więc dziś recenzja 2w1 :)


 


Oba produkty mają w swoim składzie SLS czyli do delikatnych nie należą. Lubię szampony z mocniejszymi detergentami więc skład wydaje się być idealny dla moich włosów.

Zapach - Szampon normalizujący pachnie świeżo, lekko cytrusowo. Szampon wzmacniający jest bardziej słodki, ale równie ładny.

Oba szampony idealnie się pienią - wystarczy mała ilość by dokładnie umyć włosy. Świetnie domywają wszystkie oleje - nawet te dość ciężkie. To dla mnie ważne, ponieważ często olejuje włosy. Bardzo dobrze zmywają wszelkie zanieczyszczenia , odświeżają skórę głowy . Mimo mocnego składu wcale nie plączą moich włosów - po wysuszeniu są gładkie i błyszczące ( zawsze używam odżywki w sprayu bądź silikonowego serum), mają także fajną objętość. Przy regularnym stosowaniu skóra głowy wolniej się przetłuszcza.

Wydawało by się że to szampony idealne - owszem, ale ta półka cenowa powinna oferować coś więcej. Niestety nie zauważyłam żadnych z obietnic producenta oprócz wolniejszego przetłuszczania się włosów.

20 komentarzy:

  1. Ja miałam z tej serii tylko szampon łagodzący (?) i sprawdził się na prawdę fajnie :) Mam ochotę na wersję wzmacniającą. Mimo, że są dosyć drogie to ich cena mnie nie boli ze względu na świetną wydajność ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się skusze na jakiś szampon z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z aptecznym szamponów bardzo lubię Seboradin niger,ale coś słyszałam że zmieniali skład niektórych kosmetyków Seboradinu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż zapach ładny;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie odżywkę z tej firmy, chętnie spróbuje innych produktów też, ale bez sls;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze kiedys zainwestowac w szampon z tej firmy ;) wzmacniajacy mnie intetesuje bardziej ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie polkagotujeisiemaluje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za kosmetykami tej marki

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię gdy szampony się dobrze pienią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, nie wiedziałam, że ta firma ma szampony! Myślałam, że tylko produkty do twarzy produkuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda,że nie działają jak powinny :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedno zdanie mnie zainteresowało, czy serio nie plączą. Ja ostatnio miałam (właśnie skończyłam) szampon rumiankowy z Yves Rocher no i on strasznie plątał. Gdyby nie szczotka TT, wyrwałabym sobie połowę włosów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za tą firmą kosmetyczną.

    OdpowiedzUsuń
  14. nic nie miałam z tej firmy ale coraz bardziej mnie ciekawi ostatnio szczególnie kosmetyki z spf 50

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda , że działanie takie sobie. Słyszałam o tych produktach ale jeszcze nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam tego szamponu wzmacniającego, ale u mnie się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. o ten zielony musze polecic siostrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja miałam tylko ten biały 'łagodzący' zdaje się.
    Dla mnie był super :) Pewnie wypróbuję i te :)

    OdpowiedzUsuń