niedziela, 27 grudnia 2015

BingoSpa - Mleczko arganowe do kąpieli i pod prysznic

Nie wiem co mnie skusiło wybrać sobie ten produkt to testowania - nie znoszę opisywać żeli pod prysznic i produktów do mycia, bo nie da się dużo napisać na ich temat :) Tak więc dzisiaj - bardzo krótka recenzja.


Nie wiem czy tylko ja mam takie wrażenie - produkty BingoSpa pachną do siebie bardzo podobnie. Dominuje w nich nuta kremowego płynu do płukania i czystości.

W przypadku mleczka arganowego pod prysznic jest tak samo - zapach prania, lekko słodki, na dłuższą metę mdli. Na szczęście nie utrzymuje się na skórze po kąpieli.

Jeśli chodzi o jego właściwości - spisuje się w swojej roli. Ładnie się pieni i oczyszcza skórę, nie wysusza i nie podrażnia. Nie zauważyłam żadnych właściwości pielęgnacyjnych - dlatego po umyciu konieczny jest balsam. Mleczko arganowe jest produktem opartym na SLS, a tytułowe dodatki arganu i awokado są daleko w składzie.

To taki pół litrowy przeciętniak - dość wydajny. 
Wolę jednak produkty ładniej pachnące, po które sięgam z chęcią - w przypadku mleczka w połowie butelki miałam już dość tego zapachu.

 


Jak pewnie zauważyliście - testowałam 3 produkty BingoSpa i żaden szczególnie nie przypadł mi do gustu. Nie mam wśród tej marki kosmetyków do których chętnie wracam.

10 komentarzy:

  1. Też uważam, że wiele BingoSpa pachnie tak samo - taki mydlany zapach. Nie przepadam za tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od siostry dostałam wersje biała glinka i migdały. Cóż liczyłam na efekt WOW, ale się przeliczyłam. Dla mnie zapach jest taki uniwersalny. Efekt po kąpieli... Brak :( Taki mój mały zawód

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam okazji testować tego produktu, ale jeśli nie polecasz to raczej nie znajdzie się w mojej półce.
    Pozdrawiam ciepło
    Moje skromne progi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze względu na zapach, nie sięgnę po niego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej się nie skuszę, a nawet na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nic z BingoSpa do kapieli więc trudno mi powiedzieć, czy wszystkie pachną tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Średnio lubię tę firmę, ale czekam na dalsze recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie miałam okazji poznać tej marki, wiem, że żele są dostępne w Auchan, ale jakoś kosmetyczne zakupy wolę robić w drogeriach kosmetycznych...

    OdpowiedzUsuń