piątek, 12 kwietnia 2013

NYC - utrwalający puder transparentny

Witam w ten ponury piątek :))

Dziś recenzja pudru NYC, który wybrałam sobie w ramach współpracy z firmą naszadrogeria.pl.

Opis producenta :

Idealnie wykańcza makijaż, matuje, kryje niedoskonałości skóry. Wchłania nadmiar sebum, matuje,  i odświeża. Nadaje jedwabistej gładkości skóry.

Moja opinia :
+ duże opakowanie 20 g
+ niska cena ( około 12 zł)
+ drobno zmielony
+ nie bieli skóry



+ bardzo wydajny
+ dopasowuje się do koloru cery

- matuje na bardzo krótko ( góra godzinę) po czym cera zaczyna się świecić
- podkreśla suche skórki
- osadza się na włoskach

Nie przypadł mi do gustu , i do ideału jakim jest dla mnie Rimmel Stay Matte brakuje mu bardzo dużo :)



8 komentarzy:

  1. jeszcze nic nie miałam z tej firmy, podobno lakiery do paznokci mają fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z tej firmy i nie przepadam za takimi pudrami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo...czyli widzę, że nic ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  4. moim ulubieńcem jest również Stay Matte ;)
    A co do NYC to szkoda, że tak kiepsko matuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam tej wersji, ale miałam kiedyś inną i warta za tak niską cene ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam, ale nie mam czego żałować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam już pudrów ;) teraz moja cera jest tylko kremowana w dzień, żadnych pudrów, fluidów itp.
    Szkoda, że Tobie nie przypadł do gustu :(

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń