sobota, 20 lipca 2013

Planeta Organica - Turecki szampon

Hej :)

Remont dobiegł końca, co wiąże się z powrotem internetu i mojego blogowania.
Dziś recenzja tureckiego szamponu Planeta Organica.



Opis i skład :



Hammam – wspaniały spadek po imperium Osmańskim symbolizujący filozofię dbałości o zdrowie ciała i ducha. Stworzyliśmy nasz szampon w zgodzie z tradycjami hammamu wykorzystując starodawne recepty pielęgnacji włosów.
Zawiera certyfikowane organiczne składniki. Nie zawiera SLS i parabenów.
Składniki aktywne:
- Olej z liści eukaliptusa (Organic Eucalyptus Globulus Leaf Oil) - nasyca skórę głowy pożytecznymi mikroelementami, wzmacnia korzenie włosów, przeciwdziała wypadaniu włosów.
- Orzech laskowy (Corylus Avellana Seed Oil) - zawiera witaminy A, B, E, a także potas, fosfor, magnez, żelazo, cynk, wielonienasycone kwasy tłuszczowe, dzięki którym olej orzecha wzbogaca skórę głowy odżywczymi substancjami, stymuluje aktywność brodawek włosowych co wzmacnia wzrost zdrowych i mocnych włosów.
- Cynamon (Cinnamomum Zeylanicum Bark Oil) - wzmacnia cyrkulację krwi, aktywizując włosowe cebulki, tym samym przyspieszając wzrost włosów.
- Grejpfrut (Organic Citrus Grandis) – normalizuje pracę gruczołów łojowych, nawilża.

Skład:
Aqua with infusions of: Organic Eucalyptus Globulus Leaf Oil (Eukaliptus), Corylus Avellana (Leszczyna pospolita - orzech laskowy) Seed Oil, Cinnamomum Zeylanicum Bark Oil (Cynamon), Organic Citrus Grandis (Grapefruit) Fruit Extract, Eugenia Caryophyllus Seed Extract (Goździk), Vanilla Planifolia Flower Extract (Wanilia), Cinnamomum Cassia Bark Extract (Cynamon); Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Decyl Glucoside, Glycol Distearate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Sodium Chloride, Parfum, Citric Acid



Moja opinia :

Po zachwytach nad Love2mix z efektem laminowania, spodziewałam się kolejnych zachwytów nad tym produktem. Niestety ale mnie zawiódł. Na duży plus opakowanie z pompką, które dobrze dozuje szampon, nie zacina się. Sam produkt ma cudowny zapach - ja czuję cynamon z nutą dojrzałej, ale kwaskowej wiśni. Szampon jak to szampon ma średnio gęstą konsystencję, o lekko brązowej, perłowej barwie. Pieni się gorzej od Love2mix, na moje długie włosy potrzebuje jednokrotnie 3-4 pompki.  Dobrze myje skórę głowy, nie podrażniając jej przy tym. Niestety za każdym razem moje włosy są po nim takie jakieś bez życia i matowe, i mam wrażenie że je wysusza. Żadnego nawilżenia, szybszego wzrostu czy ograniczenia wypadania niestety nie zauważyłam. Na plus zasługuje fakt że przedłuża świeżość włosów, w moim przypadku o 1 dzień.

Do tego produktu już nie wrócę, choć kusi mnie prowansalska wersja oraz ta z Aleppo. Używaliście może ?

6 komentarzy:

  1. Szkoda, że zbytnio się nie sprawdził, bo skład naprawdę niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że po użyciu tego szamponu włosy stają się matowe. Raczej się nie skuszę na ten kosmetyk. Cynamonowa woń działa na jego niekorzyść...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka szkoda, że się nie spisał.

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, ze się nie spisał, wizualnie robi dobre wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego szamponu. Szkoda, że się w nie sprawdził pod względem nawilżenia..

    OdpowiedzUsuń