poniedziałek, 18 maja 2015

Hybrydy - Fuksja z neonem :)

Mardi Gras od Semilaca to najpiękniejszy fuksjowy odcień jaki widziałam.
W każdym świetle inaczej wygląda - w normalnym dziennym jest piękną, biskupią fuksją :) W słońcu mocno razi i zamienia się w lekkiego neona. W ciemności wydaje się być śliwką. Mimo że tej marki hybryd nie lubię, to wiedziałam że ten kolor muszę mieć. 

W połączeniu z neonem5 od Cosmetics Zone tworzy dość odważną całość - taką jaką lubię ! Teraz jest najlepsza pora na wszelkie neonowe odcienie ( ja i tak noszę je cały rok). Do normalnych lakierów już nie wrócę - hybrydy ściągam zwykle po 2 tygodniach ze względu na odrost. 







27 komentarzy:

  1. piękne paznokcie, formuła i wykończenie jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście piekny kolor. I ten połysk. To jest to co lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, bardzo naturalnie wyglądają nie wyglądają jak szpony a kolorki cudowne "I Like it"

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentują :-) Super pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne połączenie :) uwielbiam kolor fuksji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mardi Gras wygląda przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny jest ten neonek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, cudny kolor, takie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne połączenie kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mardi Gras 'chodzi' za mną już od jakiegoś czasu... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaa, jak mi się to podoba! piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. żółty przepiękny jest, wow!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się takie połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Neon ładny, ale mardi wygląda nieciekawie
    U maxi dużo ładniej się prezentował i miał taki mocny kolor, wyrazisty

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam neony na paznokciach ! Śliczne połączenie z fukcją :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W końcu muszę się odważyć na hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń